"Oσο ο πόνος και η οδύνη από τις πρόσφατες καταστροφές στην Ύδρα ήταν μεγάλος, τόσο μεγάλη είναι και η αισιοδοξία και οι προοπτικές που αποκομίσαμε από την έκθεση του Λονδίνου WTM", αναφέρει η ανακοίνωση της Ένωσης Ξενοδόχων Ύδρας για τη συμμετοχή της στη διεθνή έκθεση ξενοδόχων, εκτιμώντας οτι η το νησί έχει μπει σε μια σταθερή δυναμική ανόδου, για μια αναπτυξιακή πορεία στο χώρο του τουρισμού.
Η παρουσίαση της Ύδρας έγινε στο πλαίσιο της Περιφέρειας Αττικής και με εργαλείο μια διαδραστική οθόνη.
Το όμορφο νησί του Αργοσαρωνικού ξεχώρισε για την μοναδικότητά της, την ιδιαιτερότητα και την ομορφιά της, ενώ το μήνυμα ήταν: "Destination Hydra: A Car Free Island!".
Η Ένωση είχε ακόμα την ευκαιρία να ανανεώσει τις επαφές της με μεγάλα ταξιδιωτικά γραφεία και δημοσιογράφους του χώρου, όπως το CONDE NAST και το ΒΒC, που παρακολουθούν πλέον την τουριστική δυναμική του νησιού.
Ακόμη δημιούργησε νέες σημαντικές επαφές όπως με την PETIT FUTE, την ΜARKETING GREECE και αξιόλογους BLOGGERS από το χώρο του τουρισμού.
Παρακολούθησε τις εξελίξεις, συζήτησε με ειδήμονες όπως από το χώρο του Digital Marketing και διαπίστωσε και πάλι την καθοριστική δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ κατέληξε ότι ένας επιμελής συντονισμός των μέσων του διαδικτύου, θα μπορούσε να προσδώσει στην Ύδρα μια νέα δυναμική.
"Παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει το νησί, η παρουσία και η δυναμική συμμετοχή της Ύδρας, εκεί που χτυπάει η καρδιά του διεθνούς τουρισμού, δεν είναι ευκαιριακή, αλλά συντονισμένη και σταθερή", επισημαίνει η Ένωση.
*** Μπορείτε να δείτε τα σχετικά θέματα, με τις καταστροφές που υπέστη η Ύδρα τον περασμένο Οκτώβρη εδώ:
2) Τα επόμενα 24ωρα μετά την "Βιβλική καταστροφή" στην Ύδρα - Τέταρτη στην ιστορία του νησιού (ΦΩΤΟ)