Με αφορμή τον ισχυρό σεισμό που έπληξε το νησί της Κω η WIND Ελλάς ενημερώνει τους κατοίκους και συνδρομητές της στην κινητή και τη σταθερή τηλεφωνία, ότι βρίσκεται κοντά τους με δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας.

Συγκεκριμένα ανακοίνωσε ότι σε όλους τους πελάτες συμβολαίου κινητής και σταθερής WIND, ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις καθώς και τους κατόχους καρτοκινητής WIND F2G ή κάρτας Q προσφέρεται από σήμερα, ως το τέλος του μήνα, δωρεάν χρόνος ομιλίας 1500 λεπτών προς όλους τους εθνικούς προορισμούς (κινητά και σταθερά).

Σταματάει τη διαδικασία φραγής εισερχόμενων / εξερχόμενων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι και τις 31 Ιουλίου και όποιος χρειάζεται επιπλέον πληροφορίες μπορεί να απευθύνεται στοκατάστημα της WIND στη Κω(Ελευθερίου Βενιζέλου 2, Τηλ: 2242030275) όπου δίνεται προτεραιότητα στους πληγέντες.

Επιπλέον, η WIND Ελλάς ενημερώνει ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου έχει θέσει υπό 24ωρη παρακολούθηση την περιοχή για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων χωρίς ωστόσο να χρειαστεί επιτόπια παρέμβαση καθώς λειτούργησαν απρόσκοπτα τόσο το δίκτυο κινητής όσο και το δίκτυο σταθερής και Internet της WIND.