Περί κατευθυνόμενης ασυδοσίας σε ό,τι αφορά την κατανομή της διαφημιστικής δαπάνης από την εταιρεία MIG προς τα Μέσα Ενημέρωσης κάνουν πλέον λόγο ακόμα και υψηλόβαθμα στελέχη της επιχείρησης. Ο αιφνίδιος θάνατος του Ανδρέα Βγενόπουλου, εκτός από τις εξελίξεις που έχει δρομολογήσει στο εσωτερικό της MIG, στάθηκε αφορμή και για να ανοίξουν διάφορα στόματα. Με δεδομένο ότι έχει βγει από το αρχείο η υπόθεση Βγενόπουλου, ένα από τα (νέα) πεδία όπου αναμένεται να εστιάσουν οι εισαγγελείς είναι τα κριτήρια με τα οποία διανεμόταν η διαφημιστική δαπάνη. Με βάση τα στοιχεία που υπάρχουν, από τα πλέον ευνοημένα και σε επίπεδο χορηγιών μιντιακά μαγαζιά ήταν ο ΣΚΑΪ του Γιάννη Αλαφούζου, ο οποίος αξίζει να σημειωθεί ότι είχε μεταδώσει live τις «καταγγελίες» Βγενόπουλου περί χρηματισμού της προέδρου του Αρείου Πάγου. Για να μην υπάρχουν σκιές, οι εισαγγελείς οφείλουν να διαλευκάνουν το τοπίο. Οχι τίποτε άλλο, αλλά είναι άδικο να κατηγορείται ο ΣΚΑΪ ότι «εκτελεί συμβόλαια», όπως είχε πει και ο πρώην υπουργός Παιδείας, Νίκος Φίλης.