Από την Κατερίνα Παπαγεωργίου…
Εγκάρδιος, με χειμμαρώδη και ευχάριστο λόγο ο Γιάννης Κακλέας, από τους πιο σημαντικούς σκηνοθέτες της εποχής μας, φιλοξενούμενος στο Κανάλι 1 στην εκπομπή «Τριαντάφυλλα με μέλι» μίλησε για τον «Αμλετ» που σκηνοθετεί στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.
Αναφέρθηκε επίσης γενικότερα στην καριέρα του, στις φιλοδοξίες του, ενώ δεν απέκλεισε και μια … συνεργασία στο μέλλον με την κόρη του την Λενιώ, ένα από τα νέα αστεράκια στον κόσμο του χορού, που εκείνες τις μέρες είχε αφήσει το Παρίσι και βρισκόταν κοντά του.
Τον δικό μου «Αμλετ» τον συναντάμε στον δρόμο!
Μιλώντας με τον Γιάννη Κακλέα, που αυτόν τον καιρό σκηνοθετεί επίσης την παράσταση «Η στρίγγλα που έγινε αρνάκι» με Βασίλη Χαραλαμπόπουλο και Μαρία Ναυπλιώτου, καταλαβαίνεις πως ο ίδιος βλέπει το θέατρο σφαιρικά, του αρέσει λοιπόν ο Σαίξπηρ του αρέσει και η επιθεώρηση, το μόνο που δεν ανέχεται είναι η κακογουστιά, η φτήνια και η ρηχότητα.
Όσο για τον Αμλετ, τον σκηνοθετεί με τον δικό του άμεσο τρόπο
-Ο Άμλετ, που βλέπουν οι θεατές στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, εξήγησε κατά την διάρκεια της συνέντευξης, επέλεξα να είναι ένας άνθρωπος σύγχρονος, σημερινός, ένας Άμλετ που τον συναντάμε στον δρόμο αλλά κι ένας Άμλετ που αγαπάει όπως εμείς, μισεί, όπως εμείς, υποφέρει όπως εμείς ενώ προσπαθεί να βρει την αλήθεια όπως μονάχα κάποιοι από μας, δηλαδή στον υπέρτατο βαθμό και στην απολυτότητα του.
Το θέατρο της Απόλυτης Γενναιοδωρίας
Ο Αμλετ, αμφιβάλει για τα πάντα ταυτόχρονα όμως θέτει βαθιά ερωτήματα γύρω από πράγματα που απασχολούν όλους μας κι έχουν σχέση με τον έρωτα, την εξουσία, τους γονείς μας, τον θάνατο. Πρόκειται για ένα διαχρονικό έργο που αφορά ιδιαίτερα τον σημερινό κόσμο. Μια παράσταση που είναι η επιθυμία κάθε σκηνοθέτη, μαζί με τον Οιδίποδα Τύραννο, τις Βάκχες, και τους Όρνιθες, έργα που έχουν το θέατρο στην ολότητα του, μιλάμε για το θέατρο της απόλυτης γενναιοδωρίας.
Ο Γιάννης Κακλέας αναφέρθηκε και στον εξαιρετικό θίασο της παράστασης υπογραμμίζοντας για τον Κωνσταντίνο Ασπιώτη που υποδύεται τον Άμλετ πως αυτός ο ρόλος θα του σημαδέψει τη ζωή.
-Ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης, τόνισε είναι σε μεγάλη φόρμα, μιλάμε για έναν ηθοποιό, ευτυχές εργαλείο στα χέρια του σκηνοθέτη τόσο όσον αφορά στην κατανόηση του κειμένου, όσο και στην σωματική ενέργεια που εκπέμπει.