Να σώσουν ό,τι μπορούν από την αγοραστική κίνηση των Χριστουγέννων προσπαθούν οι έμποροι του Πειραιά, μετά τις εξαγγελίες της Κυβέρνησης που πλέον διατηρεί το κλείσιμο των καταστημάτων μέχρι και τις αρχές του νέου χρόνου και αφήνει ελεύθερες μόνο τις πωλήσεις που γίνονται μέσω τηλεφωνικών παραγγελιών ή ηλεκτρονικά.
Στο πλαίσιο αυτό ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά κινητοποιήθηκε άμεσα και ήδη κατάφερε να εντάξει όλους τους εμπόρους της πόλης -μέλη του- σε δυο μεγάλες ηλεκτρονικές πλατφόρμες που θα τους ανοίξουν νέους ορίζοντες και θα προσελκύσουν νέους πελάτες.
Όπως αποκάλυψε ο Αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά, Γιώργος Σωτηρίου, στο Κανάλι Ένα και στην εκπομπή «ΜΕΝΟΥΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ», που παρουσιάζουν καθημερινά ο Νίκος Παρασκευάς και η Κωνσταντίνα Πετούση, ο Εμπορικός Σύλλογος υπέγραψε σύμβαση με τις πλατφόρμες Skroutz και Public προκειμένου μέσω αυτών να μπορούν και οι έμποροι του Πειραιά να προωθούν τα προϊόντα τους.
Στη σύμβαση, σύμφωνα με τον κ. Σωτηρίου, προβλέπεται και η εκπαίδευσή όσων εμπόρων δεν έχουν εμπλακεί με το ηλεκτρονικό εμπόριο στο νέο αυτό τρόπο πωλήσεων, ώστε να μπορούν όλοι να μετέχουν ισότιμα στη νέα αγορά.
Η δράση αφορά εμπόρους με δικαίωμα λιανικής πώλησης όλων των κατηγοριών και υποκατηγοριών Ένδυσης & Υπόδησης, Σπιτιού& Διακόσμησης, Τεχνολογίας, Υγείας & Ομορφιάς, Παιχνιδιών, Hobby & Αθλητισμού, Βιβλίων, Αυτοκίνησης& Μοτοκίνησης και Επαγγελματικού Εξοπλισμού(επαγγελματικά έπιπλα, ιατρικός εξοπλισμός, θέρμανση – κλιματισμός, κτλ).
πηγή:kanaliena.gr