Έχοντας µπει στην τελική ευθεία για τις αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου, τα κοµµατικά επιτελεία έχουν επικεντρώσει την προσοχή τους στην επιλογή των κατάλληλων προσώπων που θα καταφέρουν να κερδίσουν όσο το δυνατόν περισσότερους δήµους και περιφέρειες χωρίς να δίνουν σε πολλές περιπτώσεις επίσηµα κοµµατικά «χρίσµατα», αλλά να εκφράζουν τη στήριξή τους.
Στελέχη της Νέας ∆ηµοκρατίας και του ΣΥΡΙΖΑ ανά την επικράτεια κάνουν «αγώνα δρόµου», στην κυριολεξία, ώστε να βγάλουν στο προσκήνιο όσο περισσότερα άφθαρτα πρόσωπα γίνεται, προκειµένου να σηµατοδοτήσουν την ανανέωση στους αυτοδιοικητικούς συνδυασµούς. Ενα από τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής των κατά τόπους οργανώσεων των κοµµάτων είναι να έχουν «άρωµα» γυναίκας τα επιτελεία τους, καθώς και τα ψηφοδέλτια. Αξίζει να σηµειωθεί ότι η Ελλάδα έχει από τους χαµηλότερους δείκτες συµµετοχής γυναικών στην πολιτική, ενώ σε άλλους τοµείς κατέχουν καίριες θέσεις, πετυχαίνοντας σηµαντική καριέρα. Αυτό το γεγονός έχει προκαλέσει και στις ηγεσίες των κοµµάτων την επιθυµία να παροτρύνουν όλο και περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν µε τα κοινά, όχι απλώς ως υποψήφιες, αλλά ως επικεφαλής παρατάξεων στην Αυτοδιοίκηση. Στις επερχόµενες εκλογές φαίνεται ότι τα κόµµατα αλλά και οι Τοπικές Οργανώσεις ανά την Ελλάδα βγάζουν µπροστά γυναίκες που συνδυάζουν ανανέωση και εµπειρία.
Διαβάστε περισσότερα στα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ που κυκλοφορούν το Σάββατο στα περίπτερα όλης της χώρας.