Μία µεγάλη κυβερνητική «απάτη», όπου ειπώθηκαν τουλάχιστον πέντε «χονδροειδή» ψεύδη, αποδεικνύεται ότι ήταν η περιβόητη συνέντευξη Τύπου που οργανώθηκε στο υπουργείο ∆ηµόσιας Τάξης τρεις ηµέρες µετά την τραγωδία στο Μάτι, σε µία προσπάθεια να δικαιολογηθούν οι τεράστιες ελλείψεις και τα µοιραία λάθη της Πυροσβεστικής και να δοθεί η εικόνα ότι όλα οφείλονται στις καιρικές συνθήκες ή σε συγκυρίες, αλλά και σε οργανωµένα σχέδια εµπρηστών.
Τα ψεύδη αναδείχθηκαν από τα πρόσφατα πορίσµατα εµπειρογνωµόνων και ανώτατων αξιωµατικών της Πυροσβεστικής, που έχουν τεθεί µάλιστα υπ’ όψιν των δικαστών που ερευνούν την τραγωδία µε τους 96 νεκρούς
1 ΤΑ ΕΝΑΕΡΙΑ ΜΕΣΑ
Στη συνέντευξη Τύπου, ο τότε αρχηγός της Πυροσβεστικής, Σωτήρης Τερζούδης, αναφέρθηκε σε δεκάδες εναέρια µέσα (ελικόπτερα και αεροσκάφη) που στάλθηκαν στην πυρκαγιά της Ραφήνας. Οπως αναλυτικά ανέφερε, «ώρα εντολής απογείωσης σε δύο CL 215 (Caradair) από αεροδρόµιο Ανδραβίδας 17:00. Ωρα εντολής απογείωσης σε δύο CL 215 από αεροδρόµιο Σάµου 17:00. Ωρα εντολής απογείωσης σε τρία CL 215 από αεροδρόµιο Τανάγρας 17:20. Ωρα εντολής απογείωσης ενός S 64 (ERICSSON) από αεροδρόµιο Ελευσίνας, νέα εντολή. Επιτέλους
πετυχαίνει, ανοίγει το αεροδρόµιο 17:37. Ωρα εντολής απογείωσης ενός S 64 από αεροδρόµιο Ελευσίνας 18:12. Ωρα εκτροπής ενός CL 215 από Μέγαρα σε Νταού Πεντέλης 18:15. Ωρα εντολής απογείωσης ενός CL 215 από αεροδρόµιο Τανάγρας 18:24». Οµως, ενώ υποτίθεται ότι στον ουρανό της Ραφήνας, όπου µαινόταν η πυρκαγιά, κινούνταν πολλά ελικόπτερα και αεροπλάνα, στο πόρισµα του πρώην υπαρχηγού της Πυροσβεστικής, Ανδριανού Γκουρµπάτση, αναφέρεται ότι «µόνο ένα ελικόπτερο (σ.σ.: εννοεί το ERICSSON) αξιοποιήθηκε επιχειρησιακά και το οποίο δεν θα µπορούσε από µόνο του να περιορίσει την πυρκαγιά».
*Διαβάστε περισσότερα στην εφημερίδα «Παραπολιτικά» που κυκλοφορεί το Σάββατο στα περίπτερα όλης της χώρας