Τιμητικό βραβείο απενεμήθη στον Βαγγέλη Μαρινάκη για την προσφορά του στην κοινωνία..
Ο Πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς, Β. Κορκίδης στην ομιλία του στην ημερίδα της Ένωσης Νέων Αυτοδιοικητικών Ελλάδος, τόνισε μεταξύ άλλων για την τεράστια συνεισφορά της ελληνικής ναυτιλίας στην εθνική οικονομία αλλά και στην τοπική ανάπτυξη του Πειραιά.
Επίσης, στάθηκε στην μεγάλη προσφορά στην τοπική Αυτοδιοίκηση και τον Δήμο Πειραιά από τον ηγέτη των «ερυθρόλευκων».
Συγκεκριμένα, επισήμανε μεταξύ άλλων:
«Η Ελλάδα είναι πρώτη δύναμη στα bulkers και στα δεξαμενόπλοια, δεύτερη στα πλοία μεταφοράς LNG (υγροποιημένου φυσικού αερίου), τρίτη στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τέταρτη στα πλοία μεταφοράς υγραερίου (LPG). Πενήντα Έλληνες εφοπλιστές, μεταξύ των οποίων, βεβαίως, σε περίοπτη θέση και ο Βαγγέλης Μαρινάκης, ο οποίος τιμάται σήμερα και για τη σημαντική συνεισφορά του στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και τον Δήμο Πειραιά, αποτελούν, σύμφωνα με τη "Vessels Value", τους εφοπλιστές με τη μεγαλύτερη αξία στόλου.
Πολλοί, θεωρούν, κατά τη γνώμη μου, αφελώς, τον κλάδο της Ναυτιλίας, κάτι, που δεν τους αφορά, αν δεν εμπλέκονται άμεσα οι ίδιοι. Το χειρότερο δε είναι πως, θεωρούν ότι από την ύπαρξη της ελληνικής Ναυτιλίας επωφελούνται μόνο οι εφοπλιστές. Αρκετοί, είναι αυτοί, που δεν κατανοούν τον βαρύνοντα ρόλο της στην σύγχρονη Οικονομία. Δυστυχώς, προσεγγίζουν την ελληνική Ναυτιλία με έναν άκρως επιφανειακό και εντελώς πρόχειρο τρόπο αποδεχόμενοι απλοϊκούς μύθους. Όσοι νομίζουν πως, αν χαθούν π.χ. τα ελληνόκτητα πλοία θα καταστραφούν μόνο οι εφοπλιστές πλανώνται «πλάνη οικτρά». Θα καταστραφεί το ελληνικό Α.Ε.Π. γύρω στα 12-15 δις δολάρια ετησίως! Πρόκειται για χρήματα που προέρχονται από τη Ναυτιλία και εισέρχονται ή ανακυκλώνονται στην ελληνική οικονομία ! Σήμερα, γύρω στους 250 χιλιάδες έλληνες ζουν από τη Ναυτιλία και τα επαγγέλματα, που διαμορφώνονται γύρω από αυτήν. Όλοι αυτοί θα βρεθούν στον «αέρα» συμπαρασύροντας στον κατήφορο αρκετές ακόμα εκατοντάδες χιλιάδες εργαζομένων, που ζουν από τη συνεισφορά όλων αυτών στην ελληνική οικονομία.
Για τη συνολική συνεισφορά της ελληνικής ναυτιλίας στο ελληνικό Α.Ε.Π. και την ελληνική κοινωνία είναι επιτέλους καιρός, σε αυτό τον τόπο, να πάψουμε να μιλάμε με συνθήματα και μύθους και να μιλήσουμε με στοιχεία, που δεν αμφισβητούνται».