Αποτελεί ένα από τα πρόσωπα της πολιτικής επικαιρότητας, καθώς οι δηλώσεις της ότι θα παραμείνει στη θέση της υφυπουργού Εσωτερικών ακόμα και μετά την αποχώρηση από την κυβέρνηση του Πάνου Καμμένου και αρχηγού του κόμματος στο οποίο μετέχει, προκάλεσαν πολλές συζητήσεις και σχόλια.

Ο λόγος για την πρώην βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Μαρίνα Χρυσοβελώνη, η οποία δεν φαίνεται να ακολουθεί πλέον το παλιό κόμμα της και τον πρόεδρό του. Ωστόσο, το όνομά της συζητείται στους διαδρόμους του υπουργείου Εσωτερικών και για έναν επιπλέον λόγο.

Οι κακές κυβερνητικές «γλώσσες», όπως γράφει το Secret, λένε ότι δεν έχει διασαφηνιστεί ακόμα αν η κ. Χρυσοβελώνη είναι ταυτόχρονα σε δύο κρατικές θέσεις, της υφυπουργού Εσωτερικών και της προέδρου του Εθνικού Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας (ΕΣΟΑ).

Στις 9 Νοεμβρίου 2017, με απόφαση του αρμόδιου υπουργού Υποδομών, Χρήστου Σπίρτζη, η κ. Χρυσοβελώνη διορίσθηκε πρόεδρος του ΕΣΟΑ. Μάλιστα, με την Κοινή Υπουργική Απόφαση που ελήφθη στις 20 Σεπτεμβρίου 2018 από τα υπουργεία Οικονομικών και Υποδομών, καθορίσθηκε το ύψος της αποζημίωσης που θα λαμβάνει η πρόεδρος του συμβουλίου, στα 1.800 ευρώ τον μήνα. Στο σκεπτικό της απόφασης αυτής γίνεται αναφορά στο έγγραφο πρόσληψης της Μαρίνας Χρυσοβελώνη. Στον ανασχηματισμό, όμως, που προηγήθηκε, στις 28 Αυγούστου 2018, η ίδια τοποθετήθηκε ως εξωκοινοβουλευτική υφυπουργός Εσωτερικών.

Το ζήτημα, λοιπόν, σύμφωνα με τις κακές γλώσσες του υπουργείου, που προκύπτει, είναι εάν και κατά πόσον έχει παραιτηθεί από τη θέση της προέδρου του Εθνικού Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας, ενώ είναι ήδη πέντε μήνες διορισμένη υφυπουργός Εσωτερικών.

Πάντως, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η όποια παραίτηση δεν έχει δημοσιευθεί ακόμη...