Για πολλοστή φορά τα τελευταία τρία χρόνια, το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων επαναφέρει το θέμα της υποθαλάσσιας ζεύξης Περάματος - Σαλαμίνας (δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα αν πραγματοποιηθεί σύνδεση με το λιμάνι Παλουκιών ή με το νησάκι του Αγίου Γεωργίου), έπειτα από σχετική ανακοίνωση που έκαναν από κοινού ο Υπουργός, Χρήστος Σπίρτζης, και ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων, Γιώργος Δέδες.

Πιο αναλυτικά, το συγκεκριμένο έργο περιλαμβάνεται στη λίστα των εκκρεμοτήτων του Υπουργείου, ωστόσο από το 2012 έχει πάρει οκτώ αναβολές!

Λόγω της μεγάλης επιβατικής κίνησης που έχει η πορθμιακή γραμμή από τα δρομολόγια Πέραμα - Σαλαμίνα και αντίστροφα - εξ αιτίας των εξωχικών κατοικιών που υπάρχουν στο νησί, αλλά και του Ναυστάθμου - θεωρείται ότι αποτελεί δυνητικά ένα προσοδοφόρο έργο.

Όπως ανακοινώθηκε από τον Υπουργό, "είναι ένα έργο παραχώρησης που θα κουμπώσει μαζί με τον οδικό άξονα Σχιστό - Πέραμα". Οι δηλώσεις έγιναν στο περιθώριο της συνάντησης που είχε ο κ. Σπίρτζης με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης (E.B.R.D.) για θέματα παραγωγικών επενδύσεων, όπως είναι η σιδηροδρομική Εγνατία, η επέκταση του μετρό στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, η επέκταση του προαστιακού κ.ά.

Ο Χρήστος Σπίρτζης δήλωσε ότι οι συναντήσεις με την E.B.R.D., αλλά και την Παγκόσμια Τράπεζα που πραγματοποιήθηκαν τις προηγούμενες μέρες, γίνονται προκειμένου να υπάρξει συνεργασία και προγραμματισμός για ένα μεγάλο πρόγραμμα υποδομών, που έχει σχεδιάσει το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων και θα υλοποιηθεί τα επόμενα χρόνια.

Πρόκειται για έργα που θα χρηματοδοτηθούν από το πακέτο Γιουνκέρ, την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και από ιδιωτικές τράπεζες, ανάλογα με την περίπτωση.