Τις πιέσεις που ασκούνται στην Κυβέρνηση για απάλειψη του μειωμένου συντελεστή δόμησης 0,15, όπως ρητά προβλέπεται στη νομοθετική ρύθμιση που κατέθεσε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας για την περιοχή των πρώην Λιπασμάτων του Δήμου Κερατσινίου - Δραπετσώνας (άρθρο 28 του κατατεθέντος νομοσχεδίου), κατήγγειλε στην παρέμβασή της η βουλευτή της Β' Πειραιά με τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α., Νίνα Κασιμάτη, κατά τη διάρκεια της κοινής συνεδρίασης της Επιτροπής Οικονομικών και Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής.
Με αφορμή πληροφορίες της, που επιβεβαιώνονται από δημοσιεύματα στον Τύπο και κάνουν λόγο για πίεση της Εθνικής Τράπεζας και της Lafarge, η κα Κασιμάτη υπερασπίστηκε την ανάγκη ψήφισης του άρθρου 28 ακριβώς όπως κατατέθηκε και το οποίο προβλέπει:
1) ακύρωση της δυνατότητας που προέβλεπε ο νόμος 4277/14 της συγκυβέρνησης ΝΔ - ΠΑΣΟΚ για το Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας - Αττικής, να εγκατασταθούν στην περιοχή βιομηχανικές, μεταποιητικές και άλλες χρήσεις που θα αλλοίωναν και θα επιβάρυναν το φυσικό περιβάλλον και το ιδιαίτερο κάλλος του θαλάσσιου μετώπου της Δραπετσώνας,
2) τη μείωση του συντελεστή δόμησης στο 0,15, από 0,60 που είχε προβλεφθεί με την υπουργική απόφαση Μανιάτη και τροποποιούσε τον Γενικό Πολεοδομικό Σχεδιασμό (Γ.Π.Σ.) της Δημοτικής Ενότητας Κερατσινίου του Δήμου Κερατσινίου - Δραπετσώνας.
Ειδικότερα, η Νίνα Κασιμάτη τόνισε ότι χωρίς τη συγκεκριμένη ρύθμιση, μόνη η εξαίρεση από τη σύμβαση παραχώρησης των πρώην Λιπασμάτων θα είναι άνευ αποτελέσματος για το όραμα και τους αγώνες των κατοίκων. Περαιτέρω, επεσήμανε ότι τυχόν αύξηση του συντελεστή δόμησης θα ακυρώσει τη δέσμευση του Πρωθυπουργού να ανοίξει το μέτωπο του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας προς τη θάλασσα, ενώ θα ευνοούσε τα επιχειρηματικά συμφέροντα, που επί χρόνια εμποδίζουν την ανάπλαση.
Τέλος, η Νίνα Κασιμάτη κάλεσε τη διοίκηση της Εθνικής Τράπεζας να επιδείξει κοινωνική ευαισθησία και ευθύνη και να συναινέσει σε λύσεις που θα ανταποκρίνονται στις πραγματικές κοινωνικές και περιβαλλοντικές ανάγκες των κατοίκων, ώστε να διαμορφωθεί ένα "πράσινο μέτωπο" στην βιομηχανική ακτή του Πειραιά και ένα ηθικό κεφάλαιο για την ίδια την Τράπεζα.