Νέα γραμμή επικοινωνίας για τους Δημότες της Αίγινας και λειτουργία κοινωνικής δομής στήριξης όσων έχουν ανάγκη, ανακοίνωσε ο Δήμος του νησιού με αυτή την προτροπή - υπόσχεση:
Δείτε αναλυτικά την ανακοίνωση του Δήμου Αίγινας:
Στα πλαίσια λήψης μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορωνοϊού και με βάση την εγκύκλιο υπ’ αριθμόν 23/17-3-2020 του Υπουργείου Εσωτερικών, ο Δήμος Αίγινας ανακοινώνει την έναρξη λειτουργίας κοινωνικής δομής στήριξης των συμπολιτών μας μέσω τηλεφωνικού κέντρου, οι οποίοι δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από τις οικίες τους.
Από αύριο Πέμπτη 19 Μαρτίου 2020 οι δημότες που χρήζουν ανάγκης εξυπηρέτησης είτε για θέματα που αφορούν την φαρμακευτική τους περίθαλψη είτε σε προμήθεια ειδών πρώτης ανάγκης θα μπορούν να τηλεφωνούν στο call center του Δήμου Αίγινας στα τηλέφωνα 22973 20047 και 22973 20048 και να καταθέτουν το αίτημά τους στους αρμόδιους υπαλλήλους.
Οι ώρες λειτουργίας του call center είναι Δευτέρα έως Παρασκευή 8:00 – 20:00 και Σάββατο 9:00 – 15:00.
Κατόπιν αυτού ο Δήμος θα διαπιστώνει εάν ανήκει στις ευπαθείς ομάδες κι ακολούθως θα αξιολογεί τα αιτήματα του πολίτη, τον τρόπο με τον οποίο αυτά θα απαντηθούν και θα διεκπεραιωθούν κατάλληλα.
Επίσης αρμόδιοι υπάλληλοι θα παραδίδουν στην οικία των συμπολιτών μας είδη πρώτης ανάγκης και φάρμακα, όπου αυτό είναι αναγκαίο κι απαιτητό.
Είναι αντιληπτό ότι στην παρούσα φάση που βιώνει η χώρα μας είναι χρέος μας να επιδείξουμε υψηλό αίσθημα αλληλεγγύης και αλληλοβοήθειας.
πηγή: saronicmagazine.com