Ο κ. Σπίρτζης κατέβηκε το μεσημέρι της Τετάρτης στον Πειραιά (στα Μανιάτικα) για να παρευρεθεί στη έλευση του Μετροπόντικα στον υπό κατασκευή σταθμό του Μετρό. Η κακόγουστη φιέστα που έστησε εκεί όμως, δεν είναι δυνατόν να συγκαλύψει την ανικανότητα της κυβέρνησής του.
Το έργο κατασκευής του Μετρό, Αγία Μαρίνα – Πειραιάς (6 σταθμοί) που ήταν να ολοκληρωθεί στο 2ο εξάμηνο του 2017, τώρα μετατίθεται για το 2021-2022, δηλαδή πέντε χρόνια μετά και όχι ενιαίο, μια και οι τρεις πρώτοι σταθμοί θα παραδοθούν τμηματικά περίπου το 2019.
Το έργο κατασκευής του ΤΡΑΜ που έπρεπε να παραδοθεί το 2015 και πέρσι, το Μάρτιο του 2016, ο Πρόεδρος κ. Μυλόπουλος και ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Παπαδόπουλος υπόσχονταν στο Προεδρείο του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά ότι θα παραδοθεί φέτος το Μάρτιο του 2017, απ” οτι φαίνεται πάει για το 2018, μια και σήμερα που μιλάμε δεν έχει προχωρήσει πάνω απο το 60% των εργασιών.
Είναι περιττό να μιλήσουμε βέβαια για την υπογειοποίηση του Ηλεκτρικού απο τον Πειραιά στο Φάληρο που υποσχέθηκε ο κ. Σπίρτζης στα εγκαίνια της Ραλλείου ή τους χώρους στάθμευσης που θα βρεθούν και δεν έχει γίνει το παραμικρό.
Όσες φιέστες και να κάνει ο κ. Σπιρτζης, τα δυο μεγάλα έργα του Πειραιά και κυρίως το Μετρό, έχουν εξελιχθεί από έργα ανάπτυξης και αναβάθμισης της πόλης και της ζωής των κατοίκων, σε μεγάλες πληγές που δημιουργούν μεγάλη ταλαιπωρία στους πολίτες και τους επαγγελματίες. Οι θεσμικοί φορείς της πόλης είναι ανάγκη να μην δέχονται αδιαμαρτύρητα την κοροϊδία του κ. Σπιρτζη, να αντιδράσουν με κάθε νόμιμο τρόπο και να ανατρέψουν στην πράξη την οικονομική και κοινωνική απαξίωση του Πειραιά.