Δύο ρυθμίσεις, μία απαραίτητη για το «ξεμπλοκάρισμα» της επέκτασης του Μετρό στον Πειραιά και μία… «άλλης» φύσεως, συμπεριέλαβε το υπουργείο Υποδομών στο σχέδιο νόμου για τις τηλεοπτικές άδειες. Η πρώτη αφορά στην απόδοση ΦΠΑ από την Αττικό Μετρό, η οποία είχε σταματήσει το καλοκαίρι του 2014, προκαλώντας προβλήματα σε όλα τα έργα της. Η δεύτερη αφορά στη «νομιμοποίηση» των συνδέσεων επιχειρήσεων εστίασης με την εθνική οδό στη Βοιωτία και τη Φθιώτιδα, κατά παράβαση απόφασης του ΣτΕ.
Μετρό: Με ρύθμιση στον ν.4281/14, φορείς του Δημοσίου που κατασκευάζουν και εκμεταλλεύονται έργα απαλλάσσονται από την υποχρέωση να πληρώνουν ΦΠΑ. Κατά λάθος όμως συμπεριελήφθη και η Αττικό Μετρό (που δεν εκμεταλλεύεται τα έργα), με αποτέλεσμα να σωρευτεί οφειλή ύψους 10 εκατ. ευρώ απέναντι στην κοινοπραξία που κατασκευάζει την επέκταση του Μετρό προς Πειραιά. Η εκκρεμότητα αυτή, σε συνδυασμό με τα capital controls, οδήγησε προ ολίγων μηνών το έργο σε παύση εργασιών. Η κοινοπραξία, πάντως, δεσμεύτηκε σε σύσκεψη με την Αττικό Μετρό προ δεκαημέρου ότι θα επανεκκινήσει άμεσα τις εργασίες, με την επίλυση της εκκρεμότητας. Το έργο βέβαια χρειάζεται νέο χρονοδιάγραμμα.
Παράνομες συνδέσεις: Το υπουργείο «νομιμοποιεί» την σύνδεση καταστημάτων εστίασης με την «κλειστή» εθνική οδό στη Βοιωτία και τη Φθιώτιδα, μέχρι η Νέα Οδός να κατασκευάσει τους δύο προβλεπόμενους Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών. Με τη ρύθμιση επιχειρείται να παρακαμφθούν δικαστικές αποφάσεις του ανώτατου ακυρωτικού δικαστηρίου (ΣτΕ 1086/08) και του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Θηβών (16/2015).