Έκκληση στην κυβέρνηση και στους εργαζόμενους σε ΟΛΠ και ΟΛΘ να βρουν άμεσα μια συμβιβαστική λύση ώστε να σταματήσουν οι συνεχιζόμενες απεργίες στα λιμάνια κάνει ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, κ. Β. Κορκίδης επισημαίνονται ότι ήδη έχουν δημιουργηθεί τεράστια προβλήματα στην αγορά και στην κρουαζιέρα.
Σύμφωνα με τον κ. Κορκίδη «τα προβλήματα στην αγορά, που έχει φτάσει στα όριά της, συνεχίζονται, αφού εκτός από την κρουαζιέρα, που την προσεχή Δευτέρα 20/6 αναμένει στον Πειραιά το "Carnival Vista" των 5.000 επιβατών και το Car Terminal, που έχει να υποδεχθεί πλοίο πάνω από δυο εβδομάδες, σοβαρά είναι τα ζητήματα και στη Ναυπηγοεπισκευή, αφού οι μοναδικές σχεδόν διαθέσιμες πλωτές δεξαμενές, αυτές του Ο.Λ.Π., παραμένουν ανενεργές, λόγω των απεργιακών κινητοποιήσεων με αποτέλεσμα να έχουν πέσει κάθετα οι ρυθμοί των ναυτιλιακών εργασιών και υπηρεσιών. Το ερώτημα που εύλογα προκύπτει, επομένως, είναι πόσο μακριά θα πάει αυτή η «βαλίτσα», ιδιαίτερα, εάν αναλογιστούμε ότι, διανύουμε μία δύσκολη χρονιά, όπου τα σημάδια για την τουριστική κίνηση δεν είναι τα αναμενόμενα; Απ’ ότι φαίνεται, εάν δεν αλλάξει κάτι τώρα, η κρουαζιέρα θα «ταξιδέψει» για άλλους προορισμούς, με ό, τι αυτό συνεπάγεται για την τοπική και εθνική μας οικονομία».
Το Σαββατοκύριακο, συνεχίζει ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, αναμένονται στον Πειραιά τέσσερα κρουαζιερόπλοια με συνολικά 6.260 επιβάτες, η εξυπηρέτηση των οποίων είναι άγνωστο πώς θα πραγματοποιηθεί.
Σημειώνεται, τονίζει ο κ. Κορκίδης πως στο car terminal βρίσκονται εγκλωβισμένα 2.500 αυτοκίνητα, τα 500 εκ των οποίων αφορούν την ελληνική αγορά, ενώ υπολογίζεται πως έχουν χαθεί περισσότερες από 20.000 κινήσεις εκφόρτωσης/φόρτωσης οχημάτων το τελευταίο διάστημα εξαιτίας της απεργίας, αφού οι εταιρείες διαμεταφοράς τους, επέλεξαν άλλα λιμάνια. Λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη την αντιμετώπιση του προβλήματος με την προσφυγή σε ένδικα μέσα, προκύπτει αφενός η απεργία των δικηγόρων και αφετέρου το γεγονός ότι από το 2008 σε τρεις περιπτώσεις η πρωτόδικη απόφαση των δικαστηρίων Πειραιά για ανάλογη απεργία των υπαλλήλων του ΟΛΠ κρίθηκε «μη καταχρηστική», πριν ανατραπεί η απόφαση από το Εφετείο, όταν όμως ήταν πλέον αργά.