Αποδεχθήκαµε χωρίς δεύτερη σκέψη τον φωτισµό του Πύργου Πειραιά από την καλλιτεχνική οντότητα Serapis Maritime, καθώς ήταν µια όµορφη, πρωτότυπη πρωτοβουλία, που εντάχθηκε στον εορτασµό των «Ηµερών Θάλασσας 2019», εκµυστηρεύεται στη στήλη ο δήµαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης. Το βράδυ της περασµένης Παρασκευής άναψαν, έπειτα από τριάντα χρόνια που ήταν σβηστά, τα φώτα στο πιο ψηλό κτίριο του λιµανιού µε µια εικαστική παρέµβαση σε συνεργασία µε τη «Rodeo Gallery», ενόψει της τρέχουσας έκθεσης «Ψυχοσάββατο ΙΙ». Τα επιλεγµένα φώτα στα παράθυρα του κτιρίου σχηµάτισαν τη φράση «Υγρή ψυχή», εντυπωσιάζοντας τουρίστες και πολίτες, ενώ θα παραµείνουν αναµµένα µέχρι την 1η Ιουνίου.
Η φράση αυτή «σηµατοδοτεί την ψυχή των ναυτικών και της ναυτικής οικογένειας. Πρόκειται για ένα άυλο µνηµείο, αφιερωµένο σε όλες τις ψυχές που έχουν ζήσει και έγιναν αναπόσπαστο µέρος του λιµανιού: ναυτικούς, εφοπλιστές και εργαζοµένους όλων των εταιρειών, που στο παρελθόν έδρασαν και συνεχίζουν να δρουν δυναµικά στον τόπο», συνεχίζει, εξηγώντας ότι η φωταγώγηση του Πύργου συµπίπτει µε την έναρξη του διαγωνισµού για την αξιοποίησή του. «Πιστεύω πως πρέπει να κρατήσουµε το συµβολικό αυτό µήνυµα όσο περισσότερο µπορούµε στον Πύργο, να το δουν οι Πειραιώτες και να το χαρούν οι άνθρωποι της θάλασσας», τονίζει.
Η ενέργεια αυτή έρχεται να επισφραγίσει τη γέφυρα που ενώνει τον πολιτισµό και τον τουρισµό και κατ’ επέκταση τη ναυτιλία µε τη γαλάζια επιχειρηµατικότητα. «Η τουριστική ανάπτυξη του Πειραιά αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για τη δηµοτική Αρχή, που θέλει να επενδύσει στην ανταγωνιστικότητα του προορισµού. Σηµαντικό βήµα για την ανάδειξη του Πειραιά ως αυτόνοµου προορισµού είναι να γίνει το λιµάνι του λιµάνι εκκίνησης για «τουρισµό κρουαζιέρας», σχολιάζει ο κ. Μώραλης.
«Ως δηµοτική Αρχή, έχουµε υλοποιήσει µια σειρά ενεργειών προς αυτή την κατεύθυνση. Συγκεκριµένα, υλοποιούµε µε την υποστήριξη του Βαγγέλη Μαρινάκη την τουριστική καµπάνια “Destination Piraeus”, που περιλαµβάνει τον ξενόγλωσσο τουριστικό οδηγό, καθώς και εφαρµογές για έξυπνα κινητά, προκειµένου οι τουρίστες να ενηµερώνονται για τις οµορφιές και τα αξιοθέατα της πόλης µας».
Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ στο ένθετο «S»