Στην Ελλάδα οι δύο όμιλοι θα διασταυρώσουν τα βέλη τους προκειμένου να εντάξουν στο δυναμικό τους για πρώτη φορά μια εταιρεία η οποία προσφέρει το σύνολο των λιμενικών υπηρεσιών. Στον ΟΛΠ η Cosco έχει ήδη ισχυρή παρουσία, αφού διαχειρίζεται τους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του ΣΕΜΠΟ, οι οποίοι μόλις ολοκληρωθούν οι επενδύσεις θα έχουν τη δυνατότητα να διακινούν περίπου 6 εκατ. teu ετησίως.
Ο προβλήτας Ι του ΣΕΜΠΟ έχει δυναμικότητα περίπου 1 εκατ. teu που διαχειρίζεται ο ΟΛΠ, ενώ το λιμάνι διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα car terminal της Ανατολικής Μεσογείου, μια τεράστια ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη, το μεγαλύτερο ακτοπλοϊκό λιμάνι της Μεσογείου, ενώ ετοιμάζεται να ξεκινήσει επενδύσεις για να επεκτείνει τη βάση κρουαζιέρας, ώστε να έχει τη δυνατότητα να φιλοξενεί κρουαζιερόπλοια τελευταίας γενιάς. Το ΤΑΙΠΕΔ, σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένει τουλάχιστον 300 με 400 εκατ. ευρώ μετρητά, καθώς και 500 εκατ. ευρώ σε επενδύσεις από τις προσφορές που θα καταθέσουν οι υποψήφιοι επενδυτές.
Πάντως, σε περίπτωση που η APM Terminal δεν καταφέρει να ελέγξει το λιμάνι του Πειραιά, δεν θα έχει πει την τελευταία της κουβέντα στην Ελλάδα. Ο όμιλος διεκδικεί και το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών του ΟΛΘ, ο οποίος βρίσκεται σε στρατηγική θέση σε ό,τι αφορά το εμπόριο στα Βαλκάνια.