Ο Αντιδήμαρχος Προσόδων και Εμπορίου του Δήμου Πειραιά, Γιάννης Μελάς, με παρέμβασή του στο peiraiasnews.gr, αναδεικνύει τους κινδύνους που ελλοχεύουν για την πόλη του Πειραιά, για τις επενδύσεις, αλλά κυρίως για τους κατοίκους, η βούληση και η κατεύθυνση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου (Κ.Α.Σ) να κηρύξει όλη την πόλη του Πειραιά, ως αρχαιολογικό χώρο.
Ο Γιάννης Μελάς, χαρακτηρίζει μάλιστα, παράλογο το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας να είναι χαρακτηρισμένο ως Αρχαιολογικός χώρος.
Διαβάστε αναλυτικά:
Τεράστιος κίνδυνος για τη γενικότερη λειτουργία της πόλης του Πειραιά θα προκύψει με το χαρακτηρισμό του Δήμου Πειραιά σε αρχαιολογικό χώρο.
Η βούληση να κηρυχθεί από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο ολόκληρος ο Δήμος Πειραιά σε αρχαιολογικό χώρο, μόνο πρόβλημα στην καθημερινότητα πολιτών και επιχειρηματιών αλλά και την ανάπτυξη της πόλης μπορεί να προκαλέσει.
Ορατός είναι ο κίνδυνος πολλές επιχειρήσεις εστίασης να κλείσουν και πολλοί νέοι που εργάζονται σε αυτές να χάσουν την εργασία τους. Οι διαδικασίες για την αδειοδότηση αλλά και οι κανόνες λειτουργίας των επιχειρήσεων εστίασης θα γίνουν απαγορευτικές τόσο για εκείνες που ήδη λειτουργούν όσο και για εκείνους που θα επιδιώξουν να ανοίξουν νέους χώρους εστίασης κάτι που θα απομακρύνει επιχειρηματίες να επενδύσουν στον Πειραιά.
Χαρακτηριστικό για το πως πρόκειται να επηρεαστούν οι επιχειρήσεις εστίασης είναι το παράδειγμα της Πειραϊκής. Πριν 15 χρόνια, μετά από απόφαση του ΚΑΣ, χαρακτηρίστηκε τμήμα της Πειραϊκής ως αρχαιολογικός χώρος. Οι επιχειρήσεις που λειτουργούσαν στο χώρο αυτό έκλεισαν, η περιοχή ερήμωσε και μόνο ως σκουπιδότοπος μπορεί να χαρακτηριστεί σήμερα.
Η εισήγηση αυτή από το συμβούλιο του ΚΑΣ εγείρει πολλά ερωτηματικά τόσο για τον τρόπο όσο και το χρόνο που έρχεται, καθώς είμαστε πολύ κοντά στις αυτοδιοικητικές εκλογές ενώ, εκκρεμούν και δυο μεγάλα έργα στην πόλη, το έργο ανάπλασης του Μικρολίμανου και η αξιοποίηση του επί 40 χρόνια ανεκμετάλλευτου Πύργου του Πειραιά. Πόσες καθυστερήσεις θα προκύψουν στο Μικρολίμανο λόγω των δαιδαλωδών διαδικασιών και εγκρίσεων που θα χρειαστούν για να εκτελεστεί το έργο της ανάπλασης;
Ποιος θα έρθει να επενδύσει συνολικά 150 εκατομμύρια ευρώ σε ένα κτίριο που βρίσκεται εντός ενός Δήμου χαρακτηρισμένου αρχαιολογικού χώρου;
Επιπλέον, προκύπτουν ερωτηματικά για τον χρόνο ολοκλήρωσης των εν εξελίξει έργων και ιδιαίτερα ΜΕΤΡΟ που ήδη έχει καθυστερήσει.
Επίσης, η λογική το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας να χαρακτηριστεί ως Αρχαιολογικός Χώρος σε κάθε περίπτωση είναι παράλογη!
Αν η σκέψη αυτή δεν έχει προκύψει από προχειρότητα και επιπολαιότητα, όλα τα δεδομένα οδηγούν στο συμπέρασμα ότι υπάρχει διάθεση της κυβέρνησης να εκδικηθεί την πόλη μας! Οι λόγοι γνωστοί!