Ένα νέο κατάστημα "Κωτσόβολος" άνοιξε στο κέντρο του Πειραιά χτες Πέμπτη, 5 Οκτωβρίου. Το επιβλητικό πολυώροφο κτίριο που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Τσαμαδού και Φίλωνος, που παρέμενε για χρόνια κλειστό, γεμίζει με πλέον προϊόντα τεχνολογίας και προσκαλεί όλους να το ανακαλύψουν.
Τα εγκαίνια ξεκίνησαν κοντά στις 19:00 με τον Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ να πραγματοποιεί αγιασμό, ενώ στη συνέχεια το λόγο πήρε ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης ο οποίος χαιρέτησε αυτή τη νέα επιχειρηματική δραστηριότητα στην καρδιά της πόλης του Πειραιά. Λίγα λεπτά αργότερα οι πύλες του καταστήματος άνοιξαν και οι επισκέπτες ξεναγήθηκαν στις σύγχρονες εγκαταστάσεις του νέου αυτού κτηρίου με πολλούς από αυτούς να έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν και τα πρώτα του ψώνια.
Ξεχωριστό τόνο στη φαντασμαγορική αυτή βραδιά έδωσε η Νικολέτα Ράλλη που ντυμένη με ένα κατακόκκινο φουστάνι παρουσίασε την ιδιαίτερη αυτή βραδιά και σύστησε στο κοινό τους ακροβάτες που κατέβηκαν με χορευτικές κινήσεις από την ταράτσα του κτηρίου στο ισόγειου και ανακοίνωσε και τους κερδισμένους της πρώτης αυτής ημέρας λειτουργίας του καταστήματος.
Η Κωτσόβολος, με 67 χρόνια παρουσία στην ελληνική αγορά, αποτελεί μέρος της καθημερινότητας του Έλληνα καταναλωτή και διαχρονικά εξελίσσεται μαζί του, με υπερσύγχρονα καταστήματα σε κάθε μεγάλη πόλη της χώρας. Τώρα η πόλη του Πειραιά αποκτά το δεύτερο κατάστημα Κωτσόβολος με 5 ορόφους και στόχο να καλύψει τις ανάγκες των κατοίκων της περιοχής που ενδιαφέρονται να πραγματοποιήσουν αγορές σε προϊόντα τεχνολογίας, μεγάλες οικιακές συσκευές, μικροσυσκευές και οικιακό εξοπλισμό. Το υπερσύγχρονο περιβάλλον του καταστήματος προσφέρει εύκολη πλοήγηση, αλλά και δυνατότητα δοκιμής των προϊόντων. Η εταιρεία φιλοδοξεί το νέο της κατάστημα να είναι σημείο αναφοράς στην περιοχή του Πειραιά στο χώρο της τεχνολογίας, σε επίπεδο ποικιλίας και μοναδικής αγοραστικής εμπειρίας. Όλα τα παραπάνω έρχονται να καλύψουν τις ανάγκες των καταναλωτών, σε συνδυασμό με τις απίστευτες προσφορές, αλλά και τους ευέλικτους τρόπους πληρωμής.
Παράλληλα, η εταιρεία, αναγνωρίζοντας τις απαιτήσεις του σύγχρονου και γρήγορου τρόπου ζωής, επενδύει σε νέους τρόπους εξυπηρέτησης, λανσάροντας Ταμεία Express για ηλεκτρονική πληρωμή. Η εταιρεία, κατάφερε πρώτη στην Ελληνική αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, να δώσει τη δυνατότητα στους πελάτες, που πληρώνουν μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, να ολοκληρώνουν τη συναλλαγή τους χωρίς να περάσουν από τα κεντρικά ταμεία. Στο κατάστημα του Πειραιά, βρίσκονται 9 Ταμεία Express, διευκολύνοντας τον καταναλωτή να ολοκληρώσει γρήγορα την αγορά του. Η υπηρεσία των Ταμείων Express υπάρχει ήδη σε 40 καταστήματα, με πλάνο να αναπτυχθούν συνολικά 150 σημεία εξυπηρέτησης τους επόμενους μήνες.
Στο νέο κατάστημα του Πειραιά υπάρχει ένα πλήρως εξοπλισμένο και επανδρωμένο Service Corner, “Support 360°” με στόχο να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές για τη συντήρηση, επισκευή, αναβάθμιση και συνεχή προστασία όλων των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, ενώ παράλληλα πραγματοποιούνται στο σημείο επισκευές προϊόντων. Τέλος, στο Service Corner μπορεί κανείς να αναζητήσει την υπηρεσία Fix&Go για αντικατάσταση της σπασμένης οθόνης κινητού μέσα σε μόλις 20 λεπτά!